ליווי ביום קניות

מהו בעצם ליווי ביום קניות בידי סטייליסטית? לעיתים כשאנו יוצאים בראשנו אנו יודעים לשם מה יצאנו מהבית ומה בעצם אנו רוצים לקנות ובאיזה תקציב, רוב הפעמים נחזור הביתה עם יותר פריטים ממה שתכננו, פריטים שכלל לא מתאימים לנו אך נקנו כי היו במבצע, לחץ מהמוכרנית ועוד. למה לבזבז מאות ואפילו אלפי שקלים על בגדים שכלל לא נלבש או נלבש פעם אחת נבין שאינם מחמיאים לנו ונחזיר אותם לארון עד לסדר הבא. במהלך הליווי האישי תקבלו מגוון טיפים ועצות כיצד לרכוש פריטים העומדים בתקציב שלכם, מתאימים לכם ולמבנה שלכם ובעיקר ישמשו אתכם לזמן רב.lächelnde frau im geschäft

למי מתאים ליווי ביום קניות?

ליווי לשופינג בעצם מתאים לאנשים שאינם בטוחים בסגנון, במראה, בצבעים ובגזרות שהכי מחמיאות להם, אלו המעוניינים לגוון, להכיר חנויות חדשות אשר תואמות יותר את הסגנון והסטייל שלהם. ליווי ליום שופינג מתאים גם לאלו שיודעים היכן לקנות ומה לקנות אך מתקשים לעמוד בתקציב שהקציבו לעצמם ומתפתים לקנות דברים שאינם זקוקים להם, או לאלו שמאבדים סבלנותם מהר מאוד במהלך הקניות ובכך מפספסים את מטרת היום .

אז יום קניות לא חייב להיות מסובל, קשה, מתיש או מעיק ניתן להפוך את היום הזה ליום פרודוקטיבי ויעיל ולגרום לקניות להיות נכונות שישמשו אותנו לאורך זמן ובעיקר הבגדים לא יהיו סתם מונחים בארון ללא כל שימוש בהם.

שירות ליווי ביום שופינג

שירות זה נמנה עם עוד מגוון שירותים שאני מעניקה בתור סטייליסטית אישית, הליווי נועד בעיקר על מנת למקד אתכם הלקוחות ולעזור לכם להבחין בין מה שאתם זקוקים לו לבין מה שאתם רוצים, נגדיר יחד ציפיות, תקציב, אני אציג בפנייך את האפשרויות העומדות לרשותנו ויחד נחליט מהו הכיוון המתאים ביותר עבורכם. הליווי שלי מתבצע גם למאורעות ספציפיות כגון: אירוע, חתונה, ערב מהעבודה או כל סוג אחר של יציאה מאזור הנוחות , אלווה אותך בתהליך רכישת הביגוד, אייעץ על מראה כוללני של השיער והאיפור, אייעץ בבחירת האקססורי ועוד .

לשירות זה ועוד מגוון שירותים נוספים תוכלו לפנות אליי דרך האתר או בטלפון

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *