סטייליסטית בתל אביב

כל מה שאנו רוצים וצריכים זה קצת אופנה. כשאנו מסודרים, מאורגנים, לבושים היטב, מרגישים נוח הביטחון העצמי שלנו ממריא לשחקים, כולנו אוהבים להראות הכי טוב שאנו יכולים בין אם זה לעבודה ובין אם ליציאה בערב, המראה החיצוני הוא אלמנט חשוב ביותר בתחושה הכללית שלנו. אופנה וסטייל הולכים יחדיו, אך לא תמיד מי שחובב אופנה יחנן גם ביכולת סטיילינג, לכן אני קיימת, סטייליסטית בתל אביב אשר תלווה אתכם עד לרגע שבו הארון שלכם יעבוד בשבילכם ופשוט יכיל את כל מה שאתם צריכים כדי להראות ולהרגיש נהדר. ביגוד, אביזרים, מוצרי טיפוח ושיער הכול משתלב יחדיו ליצירת מראה שמייחד כל אחד מאיתנו, לכן חשוב מאוד להדגיש את הייחודיות שבנו ולא להיבלע בהמון, הדבר הכי חשוב בסטייל אישי זה לדעת מה מחמיא ומתאים לנו ומה לא: אילו גזרות, בדים, צבעים וסגנונות מדגישים אותנו ואת היתרונות שלנו .

סטיילינג תל אביב

הסטיילינג כולל מספר דברים כמובן בהתאם לצרכיו ורצונותיו של הלקוח:

  • פגישה אישית והכרות
  • פגישת ייעוץ ( מול ארון הבגדים)
  • קניינות אישית
  • טיפים להמשך תחזוק הסטייל האישי

הפגישה הראשונית נועדה בכדי שאוכל להכיר את הנפש הפועלת, אלמד את הרצונות, האהבות והציפיות של הלקוח וגם בכדי לגלות קצת על האופי ואופן הלבוש. לאחר מכן פגישת הייעוץ תתבצע בבית הלקוח אל מול ארון הבגדים האישי שבו נעבור על כל הבגדים, נחליט יחדיו מה מתאים ומה לא, אילו גזרות וצבעים יחמיאו יותר אילו בגדים זקוקים לתיקונים אצל חייט או תופרת ועוד. לאחר שנארגן ונסדר את הארון נכין רשימה מסודרת של הפריטים החסרים לקבלת הארון המושלם ונצא יחדיו לערוך קניות אך ורק לפי הרשימה שהכנו מבעוד מועד. נלמד לשלב צבעים וסגנונות יחד עם אביזרים ותוספות כך שכל הסטייל שהיה קיים בתוכך יפרוץ החוצה.

סטייל נכון למראה הנכון

בין אם זה בתל אביב או בכל עיר אחרת, סטייליסטית תדע לבחור עבורכם את הפריטים שנועדו לכם ואת אלה שהכי מחמיאים לכם. סטייליסטית בתל אביב זה כבר לא מצרך נדיר, כיום עוד ועוד אנשים פונים לסטיילינג אישי בכדי להראות הכי זוהרים שיש.

אם ברצונך לשדרג ולהפוך את ארון הבגדים שלך לאטרקטיבי פני אליי עכשיו לקבלת פרטים נוספים

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *