סידור ארונות בגדים

כמה פעמים יצא לכם לעמוד מול הארון לכם חסרי אונים, בלי יכולת ממשית להציץ ולהחליט מה בא לכם ללבוש. כמה פעמים מצאתם עצמכם מוציאים שוב את אותה חולצה או מכנס רק כי שאר הדברים נסתרים מן העין או שהנגישות אליהם אינה נוחה לכם ? הרבה פעמים אנו נלבש את הבגדים החדשים שקנינו כי הם נמצאים מול ענינו ואת הבגדים הישנים נשכח כי הם נדחסים בתוך הארון או תלויים מתחת לכמה מעילים או שמלות. זה הזמן לעשות סדר בארון ולהימנע מתירוצים כמו " מחר אעשה ", "בסוף השבוע אמיין את הבגדים " ועוד.

טיפים לסידור הארון

ראשית נסו להתאים את מבנה הארון לצרכים לכם, זאת אומרת: במידה ורוב הבגדים לכם הינם בגדי תליה רכשו ארון שרובו מוקדש לתליה, במידה ורוב הבגדים שלכם זקוקים להרבה מדפים נסו לרכוש ארון מותאם לצורך זה. ( חשוב לציין כי אין צורך לרכוש ארון חדש לצורך סידור הארון, רק במידה ואתם בתהליך של מעבר דירה או בהליך של רכישת ארון בגדים חדש זכרו להתאימו לצרכים שלכם).

Tidy Teenage Bedroom With Neat WardrobeUntidy Teenage Bedroom With Messy Wardrobe

רצוי ומומלץ לרכוש קולבים קטנים אשר אינם תופסם הרבה מקום, נסו לבצע מיון ראשוני לבגדים שאתם אכן לובשים ואלו שלא מכל מיני סיבות. חשוב לקנות בגדים אך ורק כשאתם זקוקים להם ולא להתפתות למיני המבצעים של הרשתות השונות.

סידור הארון אצליPantalones vaqueros ordenados y almacenados en pilas

השיטה שלי תאפשר לכם לשמור על הסדר בארון שלכם לאורך זמן, להנגיש לכם את כל הבגדים שלכם כך שלא תפספסו שום בגד וארגן בצורה כזו שהכול יסודר בצורה הגיונית ויעילה הן בשביל הנראות והנוחות והן בשביל לחסוך לכם זמן יקר של חיפושים בייחוד בבוקר. הכי חשוב שנעבור יחדיו על הבגדים שלכם ונבין אילו מהם הנכם לובשים באמת ועל אלו אנכם רוצים לוותר מסיבות כאלה ואחרות. לא כדאי לאגור בגדים כי כך מתחילה הבעיה של בלגן ואי סדר בארון. סידור ארונות נכון יכול להביא לחסכון בזמן, לניצול נכון של פתרונות האחסון שלכם ולסדר ומופתי שנראה טוב בעין.

פנו אליי לייעוץ ועזרה בארגון הארון שלכם

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *